Avatar billede upsmann Nybegynder
31. marts 2011 - 13:56 Der er 1 løsning

Exchange 2010 SP1 /hosting - kan ikke maile til øvrige domæner på exchange serveren.

Jeg har en Exchange server 2010 sp1 installeret med /hosting - så har ikke nogen EMC.

Jeg har problemer med at afsende mails mellem de domæner der er oprettet på Exchange serveren.

Det fungere fint med at modtage til serveren, og afsende fra serveren til andre domæner/konti - som ikke er oprettet på serveren.

Men såsnart det er mellem domæner på serverne, kommer det ikke igennem, og brugeren får blot info om forsinket levering, for så til sidst at den slet ikke kunne leveres.
Fejl med. der kommer: #550 4.4.7 QUEUE.Expired; message expired ##

Nogen der har nogle ider til en løsning på dette problem?
Avatar billede upsmann Nybegynder
15. maj 2011 - 23:43 #1
lukket.