Avatar billede Flagstng Nybegynder
01. april 2011 - 22:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Custom Gamer Laptop

Hejsa!

Jeg vil gerne have en Bærbar computer, men den skal kunne købes i Eropa og må maks koste 15000 kr. +/-

Den skal mindst have:

17" skærm
i7 2820 QM
8 GB ram
GTX480m (gerne 485m, men det bliver nok for dyrt)(IKKE ATI - Intel og AMD passer ikke sammen imho)
250 GB SSD
En computer-taske (ikke skole-taske)

Jeg er nok blevet forvent af min high-end stationære, men den bærbare skal klare hæftige spil, og helst de nye spil.

Som sagt skal den kunne købes i EU. Jeg har kigget en del på SAGER notebooks, men de er ovre i USA, og for at jeg kan få computeren til hoveddøre skal der både betales skat og moms og jeg ved ikke hvad, så prisen kan lige pludselig blive 20.000 kr
x(
Avatar billede Flagstng Nybegynder
01. april 2011 - 22:16 #1
Hov, jeg skiftede lige mening med hensyn til Harddisken. Det bliver alt for dyrt - puha

I stedet vil det være bedre med en 80 GB SSD og en 120/500 GB HDD

Og så skal computeren være udstyre med USB 3.0

Som sagt er det ikke noget problem at finde i udlandet, men i Europa - det er godt nok svært.
Avatar billede Flagstng Nybegynder
04. april 2011 - 12:22 #2
Bippelip, jeg har valgt at købe en fra UK, det er billigt og god hardware