Avatar billede ts Nybegynder
02. april 2011 - 23:05 Der er 1 løsning

Problemer med at printe igennem en NAS Server

Jeg har netop købt en Netgear Nas DUO.
Jeg har tilsluttet min Canon MP600 printer til nas serveren og jeg kan sagtens printe fra min stationære computer, men når jeg vil forsøge at installere printeren på min bærbare via det trådløse netværk, så kan den ikke finde printeren.

Hvad gør jeg galt?

På forhånd mange tak.

Mvh.
Torben
Avatar billede ts Nybegynder
03. april 2011 - 23:23 #1
Jeg har selv løst problemet. De skal selvfølgelig køre samme arbejdsgruppe :-)