Avatar billede computerexperten Nybegynder
31. juli 2001 - 00:39 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

stofanet adgangskode

Hej

Jeg vil gerne have et link til stofanets hjemmeside der hvor man kan skifte sin adgangskode....håber i kan hjælpe.....

På forhånd tak
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 00:42 #1
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 00:43 #2
- klik brugerosætning
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 00:43 #3
Avatar billede computerexperten Nybegynder
31. juli 2001 - 00:45 #4
kan ikke komme ind på http://www.stofanet.dk den siger \"du har ikke rettigheder til at se denne side\".....
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 00:47 #5
ja så har du ikke stofanet
Avatar billede computerexperten Nybegynder
31. juli 2001 - 00:49 #6
kender du proxyserverne til stofanet ????
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 00:49 #7
eller rettere så sidder du ikke på en stofanet opkobling, for det er nemlig kun stofanet brugere der kan se den side.
Avatar billede computerexperten Nybegynder
31. juli 2001 - 00:53 #8
har du proxyserverne til stofanet ??? og må jeg få dem ???
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 00:54 #9
Hvis dette er et ærligt foretagende så ja? Misforståe mig ikke, men hvis du ikke sidder på stofanet kan jeg ikke hvad du skal ændre noget password for...
Avatar billede computerexperten Nybegynder
31. juli 2001 - 00:59 #10
det er det.....det er fordi min Onkel i århus har stofanet så skal jeg ændre adganskoden for ham han kan ikke så meget med computere derfor gør jeg det for ham......må jeg få dem ??
Avatar billede computerexperten Nybegynder
31. juli 2001 - 01:01 #11
Adganskoden = adgangskoden *S* Stavefejl er gratis....
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 01:05 #12
du gør som følger for din Onkel :

1. Beder ham gå online på stofanet.
2. Du giver ham følgende link : http://www.stofanet.dk og beder ham klikke på punktet øverst i menuen til venstre som hedder \"Brugeropsætning\".
3. Han udfylder punkterne som han skal med gammelt password og nyt password. Han skal selvfølgelig huske at store og små bogstaver er forskellige. Det nederste punkt som hedder \"idle-tid\" skal han ikke bekymre sig om.
4. Så trykker han afsend og vupti så er hans password ændret og næste gang han vil online skal han selvfølgelig benytte sit nye password.

Med venlig hilsen
In|Site Internet Solutions
Supportafdeling :o)
Avatar billede computerexperten Nybegynder
31. juli 2001 - 01:07 #13
ok tak skal du have og tillykke med pointene....arbejder du for stofanet ???
Avatar billede halifax Nybegynder
31. juli 2001 - 01:10 #14
Sig mig lige engang... Er der stofaNet i Århus? Ka\' ikke lige huske om de er repræsenteret der.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 01:11 #15
Nej det vil være synd at sige :P

Men jeg har selv stofanet, men synes faktisk de er nogle fjolser dem som de har ansat... Specielt ham i erhvervsafdelingen i Århus *gnæk*.

Et godt råd er ALDRIG at få Stofanet erhverv hehe...
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 01:11 #16
Stofanet har været i Århus i 3 år. De har faktisk hjemsted i Århus og Horsens.
Avatar billede dumdum Nybegynder
31. juli 2001 - 01:12 #17
yesyes, det er vist nok i århus det startede
Avatar billede halifax Nybegynder
31. juli 2001 - 01:13 #18
Det med Horsens vidste jeg godt. - Mine forældre boede engang i Århus. Da var der ikke Stofa. Men nu..i 3 år. Tak for oplysningen.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. juli 2001 - 01:17 #19
Jamen så lidt! Vi andre i Århus har jo i 3 år gået af grint af dem med 56k og ikek mindst dem som var så priviligerede at have ISDN uhadada *GG*! Men nu griner vi knapt så meget med vores trafikbegrænsning... :*( (har dog alligevel hentet 2GB på kazaa i denne måde hehe)
Avatar billede hotpop Novice
31. juli 2001 - 15:43 #20
Husk bare på at ændring af adgangskode ikke er gratis, men koster ca 150 kr. :)
Avatar billede halifax Nybegynder
31. juli 2001 - 15:56 #21
hotpop - Det er da vist en gang vrøvl og fejlagtig oplysning du kommer med. Se på www.stofa.dk www.stofa.dk . Se under Stofanet og Priser for Stofanet privat. Jeg kan ikke finde noget om gebyr for ændring af adgangskode. Kan du?
Avatar billede hotpop Novice
31. juli 2001 - 16:03 #22
halifax> >Du har ret, sory :)
Det var før flexrate det kostede penge :)