Avatar billede Markasm Nybegynder
08. april 2011 - 16:15 Der er 4 kommentarer

HJÆLP! Hvad er galt med min computer?!

Hej alle sammen :)
Jeg har et STORT problem med min computer og ville været rigtig glad om nogen kunne hjælpe mig med det, i får 200 point for det :)

Problemet var først det at jeg ikke kunne spille noget spil, fordi min skærm slukkede bare og lidt sener slukkede PC'en bare ned da jeg spillede det, og det skete før jeg var kommet i gang med spille.

I dag blev det meget værre, jeg sad og spillede et spil (det eneste som virkede uden at PC'en lukkede ned) og jeg havde spillet det i omkring 1,5 time, så begyndte skærmen at blive sort igen.. Det skete 2 gange og så lukkede PC'en igen ned, men denne gang, da jeg startede pc'en igen, startede den, men lukkede ned igen med det samme. Det gik en halv time før jeg fik den til at starte helt! og nu bliver skærmen sort midt i det hele uden at jeg spiller noget spil og lige bagefter siger computeren at batteri niveau var 0% men laderen og det hele var i, og jeg har lige skiftet den ud, så det er intet galt med den!

Det skal lige siges at jeg har tjekket mine driver og de fungere fint alle sammen ud. Også har jeg tjekket viften for støv og der var ikke så meget, jeg tog det meste væk som jeg kunne (ved ikke hvordan jeg skule tage hele viften af).

Oplysinger om min pc:
Fujitsu Simens Amilo Xi 2528
Windows vista home premium
RAM: 2GB
Systemtype: 32-bit
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU  T7500  @ 2.20GHz  2,20 GHz

Jeg har et billede af mit bundkortet og det hele som sider fast derpå, hvis det skule hjælpe.

Om du vil vide andet om min PC, bare sig til :)

Please hjælp mig!
Avatar billede 220661 Ekspert
08. april 2011 - 16:30 #1
Er det samme pc du har haft varme problemer med før?
Fik du den renset ordentligt igennem?
Avatar billede tiger_dk Mester
08. april 2011 - 18:26 #2
er det en bærbare eller en stationær vi snakker om ? Hvis det en stationær, kun noget tyde på, at PSU'en (strømforsygningen) er ved at stå af !
Avatar billede seafight Nybegynder
14. juni 2011 - 10:21 #3
hej har et forslag jeg tror det kan være virus eller hacker ellers er din pc kørt ned elles rens den held og lykke :D
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2011 - 16:00 #4
Tror ikke vi får noget ud af denne her. Eller hvad mener Markasm.
Kan vi få tilbagemelding?