Avatar billede DanielXavier Nybegynder
08. april 2011 - 20:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hastighedsproblemer med router?

Hej alle. Jeg fik fornyelig en mail om at jeg kunne opgradere mit internet til dobbelt hastighed, gratis i 3 måneder. Jeg opgradere, og hmm.. Den køre stadigvæk de 20/20 jeg oprindeligt har. Jeg ringer til supporten hos ComX, og for at vide at jeg skal reset´e min router. Det gør jeg så, og så kunne jeg slet ikke komme på mere. Jeg besluttede mig så for at opgradere min router, nu jeg var igang med at rode med det alligevel. Så jeg købte en spritny Netgear WNR1000v3 og fulgte "opskriften" Men.. jeg kan stadigvæk ikke komme over 20/20, men sætter jeg mit ethernet kabel direkte til modemmet køre den fint 45/45mbit.
Gør jeg noget forkert?
Jeg køre WPA2-PSK kryptering, men har prøvet at slå den fra, uden bedring.
Andre ideer?
Avatar billede wappa Nybegynder
09. april 2011 - 01:14 #1
prøv at skifte kanal
Avatar billede DanielXavier Nybegynder
29. maj 2011 - 00:07 #2
Jeg købte en ny