Avatar billede ctv! Nybegynder
09. april 2011 - 13:43 Der er 4 kommentarer

Problemer med Wifi

Hej eksperter

Jeg har et problem med min trådløse forbindelse, som jeg åbenbart ikke selv kan løse.

Jeg har netop skiftet fra Telenor bredbånd til fullrate bredbånd.
I den forbindelse har jeg selvfølgelig fået ny router, som jeg har tilsluttet og linjen er oppe at køre.

Mit problem opstår når jeg skal logge på det trådløse netværk fra min ene laptop.
Jeg kan sagtens logge på fra min iphone, og fra en anden laptop, men så snart jeg logger på med min lenovo s12 laptop, så siger den "Kan ikke oprette forbindelse til det trådløse netværk".

Havde ingen problemer da jeg kørte på Telenors router.
Jeg har opdateret driveren til mit netværkskort. Jeg har valgt forskellige typer af kryptering- lige lidt hjælper det.

Vælger jeg andre trådløse netværk i nærheden, som kører med samme krypteringsform, kan jeg sagtens få adgang (dvs jeg bliver spurgt om adgangskode).

Hvad er problemet? Det giver ingen mening for mig?
09. april 2011 - 13:49 #1
Hvis muligt så skift Kanal ?

---

Pssssst: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ctv%21 Point ude: 650 ? - hvad med at følge op/lukke dine tidligere spørgsmål ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede olekaare Juniormester
10. april 2011 - 09:56 #2
Kan du logge på, hvis du kabelforbinder din bærbare med Routeren ?
Avatar billede ctv! Nybegynder
10. april 2011 - 16:29 #3
#1
Det hjalp ikke. Same shit!

#2
Yep, ingen problemer!
Avatar billede _chip_ Nybegynder
11. december 2011 - 08:35 #4
Har du prøvet manuelt at opsætte det trådløse netværk i din S12 ?