Avatar billede karlson Nybegynder
09. april 2011 - 22:03 Der er 3 kommentarer

IHC ALARM

Hejsa.
Jeg har et problem som består i at jeg har IHC i hele huset. Jeg har monteret en IHC alarm med 4 pir, og 1 intern lydgiver, og en ekstern, samt et stk kode tastatur og modem. Jeg har kæmpet med at programere det, men må desværre give op da det er for indviklet. Jeg er elektrikker så har en del forstand på selve IHC delen, men ikke på alarmen.Jeg har kontaktet Laurits Knudsen som vil kigge på mit problem for 1000 kr + moms, og det syntes jeg er mange penge.Er der en person her på eksperten.dk, som kan hjælpe mig da jeg har givet op.
Avatar billede 7degreez Praktikant
09. april 2011 - 22:35 #1
hvad er problemet?
Avatar billede nemlig Professor
09. april 2011 - 22:45 #2
Lykkedes det ikke at få hjælp her på Eksperten, så vil jeg anbefale dig http://www.ihc-user.dk/
Avatar billede karlson Nybegynder
09. april 2011 - 23:35 #3
7degreez... problemet er at jeg ikke kan programere alarmen.