Avatar billede sokors Nybegynder
11. april 2011 - 08:18 Der er 2 kommentarer

Firefox går selv tilbage til tidligere sider!

når jeg bruger Firefox og klikker mig videre til en ny side hopper Firefox selv tilbage til de sider jeg har være på forinden. Det har stået på et stykke tid, men det bliver værre og værre, og nu er det nået til et punkt hvor jeg kun får lov til at være på den nye side i nogle få sekunder!
Er der nogen derude der har en løsning?

Mvh//Søren
Avatar billede store-morten Ekspert
11. april 2011 - 08:21 #1
Slet og hent ny version?
Avatar billede sokors Nybegynder
05. maj 2011 - 23:30 #2
jeg har opgraderet til firefox 4, men det er stadig samme situation, og den gøre det faktisk også i explorer og windows almindelige mappesystem!!! Det er rimeligt nederen! ;(
Nogen forslag?

Mvh//Søren