Avatar billede walid Nybegynder
11. april 2011 - 14:13 Der er 2 kommentarer

Napoleon Total War demo

Hej

Jeg har et lille problem med et spil som hedder Napoleon Total War demo. Jeg har hentet det gratis fra programmet som hedder Steam. Problemet er, at når jeg så har hentet spillet, kan jeg ikke komme ind at spille det. Det viser mig bare en box, hvor der står at programmet er holdt op med at virke.
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
12. april 2011 - 01:32 #1
Steam har en supportfunktion, hvor du kan spørge om hjælp.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
14. april 2011 - 11:48 #2
før du skriver til steam support burde du måske checke om din computer kan køre dette spil?
er minimum requirenments opfyldt?
Er dine drivere opdateret? - til lydkort/grafikkort osv..