Avatar billede MartinAlb Nybegynder
12. april 2011 - 01:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Noteblok til Mac?

På min gamle Windows computer benyttede jeg altid Noteblok til at fjerne alt formatering, så jeg kunne smide det op på min hjemmeside, men da jeg konverterede til Mac i slutningen af sidste år, har jeg brug for et nemt og enkelt program, der kan gøre det samme, som Noteblok, der er standard på en Windows computer.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede perfektus Nybegynder
12. april 2011 - 09:01 #2
Har du prøvet textEdit? :)
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
26. april 2011 - 12:53 #3
Jeg har prøvet TextEdit, som jo følger med, men sådan som jeg kan se det, så fungere det ikke på samme måde som Noteblok, da den ikke fjerne formateringen, som jeg ønsker.
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
24. september 2011 - 09:06 #4
Lukker
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
24. september 2011 - 09:06 #5
Lukker tråden.