Avatar billede androidnerd Nybegynder
16. april 2011 - 19:14 Der er 4 kommentarer

Office outlook backup

Hej Eksperter :)

Jeg skal opgradere fra office 200 - til office 2007 eller 2010.
Men kan jeg på nogen måde "backuppe" mine mails? eller er de væk for altid? :S

Cheers
Avatar billede jjam Juniormester
16. april 2011 - 19:49 #1
Noget i retning med.
Filer/Eksport/ eksport til .pst file.
Avatar billede wjens Guru
16. april 2011 - 20:02 #2
Hej, jeg har gjort den samme øvelse i takt med nye Office årgange og hver gang fået både mails, kalender, kontakter m.v. med over, mens de fleste indstillinger (fonte, konti,..) skal genopsættes.

Se: http://www.eksperten.dk/spm/927299
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
16. april 2011 - 23:11 #3
Outlook er i PST format, så du tager bare en kopi af filen
så er du helt sikker
Avatar billede niller10 Nybegynder
17. april 2011 - 00:04 #4
hej,

Tjek lige andre indlæg her i forumet og læs dig frem til hvor galt det kan gå ved at lave en kopi af pst filen inden du kaster dig ud i det..

opret hellere en imap konto et eller andet sted og installere den i din outlook sammen med din nuværende mail konto og flyt filerne der over...

har du kalender, opgaver, note, journaler osv. du vil lave en kopi af, så kontakt jmnet.dk han har en løsning som kan dette.

Niller