Avatar billede Adampantic Nybegynder
18. april 2011 - 23:57 Der er 5 kommentarer

Lydtjenesten kører ikke + meegeet langsom computer.

Hej.

Jeg er usikker på hvor jeg skulle smide spørgsmålet, så det blev her.

Tidligere i dag, sad jeg ved computeren og så en film og surfede lidt rundt på nettet. Da jeg senere på dagen tændte igen, startede computeren meget meget langsomt op (vi taler 5-10 minuter), og var/er meget lang tid om at reagere, og kører der to ting på samme tid, kan man være sikker på man skal vente et pænt stykke tid, før man kan komme videre. Samtidig opdagede jeg pludselig, at min lyd var forsvundet. Der står simpelt nok, at lydtjenesten kører ikke. Jeg har prøvet at deaktivere og aktivere den igen, plus afinstallere og installere driveren igen. Samtidig har jeg kørt diverte Microsoft Fix it, men ingenting har rettet op på den langsomme computer, eller min lyd. Det store spørgsmål jeg er efterladt med er: Hvad satan kan problemet være?
19. april 2011 - 06:39 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

For at evt. udelukke evt. (u)ønsket Software, kør en Systemgendannelse et par dage bagud ...
Avatar billede Adampantic Nybegynder
19. april 2011 - 11:33 #2
Jeg kører med Windows 7. Jeg kan ikke kører en systemgendannelse. Når jeg går ind for at gøre det, får jeg af vide at der ikke er nogle gendannelsespunkter.
Avatar billede Adampantic Nybegynder
19. april 2011 - 12:54 #3
Jeg får f.eks. af vide at windows audio ikke er aktiveret. Når jeg så trykker "ja" til at aktivere, får jeg af vide at nogle funktioner ikke er tilgængelige, så derfor kan den ikke aktiveres. Hvorfor computeren går utrolig langsomt, har jeg absolut intet bud på.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. april 2011 - 19:25 #4
Er det denne tråd vi arbejder i eller denne?
http://www.eksperten.dk/spm/937101
Avatar billede Adampantic Nybegynder
19. april 2011 - 19:38 #5
Det er den du linkede til. :)