Avatar billede Lasse S Novice
20. april 2011 - 22:54 Der er 1 løsning

tastatur-problem på Dell Inspiron 1545

Hej eksperter.

Min Dell Inspiron 1545 er begyndt at have udfald på tastaturet. Pludselig er der en del af tasterne, der ikke virker - men hvis jeg så kører min hånd henover alle tasterne, så kommer det som regel til at virke igen. Jeg har haft demonteret tastaturet og tjekket, at det sidder ordentligt fast på motherboardet. Jeg opfatter det som en mekanisk hardware-fejl, MEN det sker for ofte til, at jeg orker bare at se de an.

Jeg har prøvet at finde et nyt tastur på nettet, P467J, men uden held. Jeg finder kun US-tastaturer, og så bliver det nok lidt svært. Nogen der ved
- om et nyt tastatur er vejen frem?
- hvor man kan finde det rigtige, danske tastatur?
- om et US-tastatur indstillet til DA i Windows, kan fungere..?

På frhånd tak for svar
:) Lasse
Avatar billede Lasse S Novice
15. maj 2011 - 21:34 #1
det var en tast, der drillede - det virker nu igen...