Avatar billede Jackount Nybegynder
21. april 2011 - 01:43 Der er 4 kommentarer

Køber en LG Optimus X2; har 3 virkelig bedre net end Call Me?

3 praler jo med deres "Danmarks bedste net," men er det nu også rigtigt?
Betyder det bare, at de dækker hele landet, også helt ude på landet, eller er det hurtigere hastighed i storbyerne eller hvordan?
Avatar billede Jackount Nybegynder
21. april 2011 - 01:47 #1
Call Me citat: download-hastighed på op til 6,0 Mbit/s og upload hastighed på op til 1 Mbit/s.
http://www.callme.dk/kundeservice/mobilt-bredbaand/hastighed/
3 citat: Download hastighed    op til 16 Mbit/s
Upload hastighed    op til 5Mbit/s
http://www.3.dk/Privat/mobil/Mobiler/LG-Optimus-2X/?step=2&id=6785&color=6784

Men passer det nu også??
Avatar billede riversen Nybegynder
21. april 2011 - 07:08 #2
Du må jo spørge 3, hvad deres definition af bedst net er.

Men I min verden er det hele pakken, og der ville jeg aldrig overveje callme (telias net) frem for 3. Men man kan selvfølgelig være i et begrænset område, hvor Telia har de bedste muligheder.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
24. april 2011 - 20:14 #3
Du kan se callme og 3s dækningskort her: http://www.bredbaandmobilt.dk/daekning.html

Så kan du vist LET se at Telias net, som call me bruger, STINKER.

Callme er direkte elendigt udenfor de 4 største byer i DK.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
24. april 2011 - 20:16 #4
Gå altid efter en udbyder der kører på 3 eller tdc net.

3:
3 mobil
Oister

TDC:
TDC
Telmore
M1
Fullrate