Avatar billede cdc Novice
23. april 2011 - 10:44 Der er 13 kommentarer

Spam i min eksperten indbox

Jeg er nok ikke den eneste, men kan I være ldt opmærksomme på disse kenyanske dating idioter der prøver at snyde folk. Tjek lige singlelove83 og slet bruger

//cdc

singlelove83 har sendt dig en besked på Eksperten.dk
Hello.Am Cynthia ved navn, jeg kommer på tværs af din profil i dag på www.eksperten.dk og tog intersest på den vil jeg gerne vide dig mere, så jeg vil gerne have dig til at skrive til mig i denne min private e-mail-adresse ( cynthia_lovelove@yahoo.com ), så vi vil vide os selv mere bedre og til at sende dig et billede af mig, også for mig at vide, hvis du får denne mail, og fortælle dig mere om me.Remember at afstanden farve eller alder gjorde ikke noget noget det vigtigste er kærlighed og omsorg. jeg venter på at læse fra dig på min mail address.please dont sige nej til ok mig. bedste ønsker for denne uge, Fra Cynthia. (cynthia_lovelove@yahoo.com).

Hello.Am cynthia by name,I come across your profile today at www.eksperten.dk and took intersest on it i will like to know you more, please i will like you to write to me in this my private email address(cynthia_lovelove@yahoo.com) so that we will know ourself more better and to send you a picture of me,also for me to know if you get this mail, and to tell you more about me.Remember that distance colour or Age did not matter anything the most important thing is love and caring .am waiting to read from you at my mail address.please dont say no to me ok . best wish for this week,From cynthia .( cynthia_lovelove@yahoo.com ).

Du kan ikke svare på denne e-mail: Se og svar beskeden på Eksperten.dk

Ønsker du ikke længere at modtage disse e-mails, kan du slå det fra under dine indstillinger.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2011 - 11:55 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2011 - 12:07 #2
Hej jeg deltog i en tråd med en af disse spammere. Jeg skrev en intern mail til coadmin (Lars), og han slettede herefter denne bruger.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2011 - 12:16 #3
#2
Fint nok, men denne  cynthia_lovelove@yahoo.com huserer endnu på Eksperten, og Ukære børn har også mange navne.
Forhåbenlig er der ikke nogen, som er så åndsvage at give hende - eller måske ham - respons.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 12:41 #4
Bruger oprettelse burde bruge catch et eller andet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 12:41 #5
Catchphrase var det :D
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2011 - 13:02 #6
catch phrase i brugeroprettelsen, hvordan det? Den yahoo adresse, som Cynthia lokker med, er vel næppe den "hun" har brugt til at oprette en bruger med. Så hun kunne vel alligevel, allerede i dag, oprette en ny bruger med anden adresse, og så alligevel spamme med den famøse yahoo adresse.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 13:15 #7
Kæft det går godt hva...

Det er  captchaje mener :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 13:15 #8
captcha
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 13:15 #9
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2011 - 14:37 #10
captcha, ja det vil forhindre at det er en computer der opretter en bruger, men det er det vel næppe, for den kan vel ikke finde ud af at bruge intern mail?
Ps. pas nu lidt på med den Påske bryg *G*
Men det minder mig om noget, jeg kan vist godt tåle et par glas rødvin:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 15:10 #11
Læs lidt op omkring spambots :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 15:13 #12
Det er faktisk et ret gammelt problem: www.eksperten.dk/spm/922251
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2011 - 16:35 #13
Ja det er fuldstændig det samme budskab, bare formuleret lidt anderledes.
Men huske på, at kærlighed ikke har nogen farver barriere, ingen uddannelsesmæssige tilbage jorden barriere, ingen socio-økonomiske barrierer, religiøse, sprog, nationalitet eller afstand hindring, det eneste vigtige der er kærlighed.

Jeg gad dog godt vide, om det er en sexuel perversion eller en økonomisk fælde, eller hvad?