Avatar billede klostermann Juniormester
24. april 2011 - 23:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Data fra to tabeller...

Hej
Jeg har to tabeller: "Medlemmer" og "Eksterne". Begge tabeller har felterne: Medlemsnummer, Navn, Adresse, Postnummer osv. Der er felter i Medlemmer som ikke findes i Eksterne. Men dem jeg skal bruge i denne sammenhæng findes i begge.

Det er ikke muligt at ændre i strukturen, så data ligger i en tabel, da det er nogle CSV filer jeg henter ned og arbejder videre på.

Jeg har en anden tabel med dem der har fået udleveret en nøgle, den har følgende felter: Nøglenummer og Medlemsnummer.

Nu kan jeg let lave en forspørgelse der viser hvem fra "Medlemmer", der har fået en nøgle med navn adresse og det hele. Jeg kan også lave en for de eksterne...

Kan jeg lave en forspørgelse der viser alle dem der har fået en nøgle - Både medlemmer og de eksterne?

Med venlig hilsen

Anders Klostermann
Avatar billede klostermann Juniormester
25. april 2011 - 09:59 #2
Det var lige det der skulle til...