Avatar billede boxer Nybegynder
25. april 2011 - 17:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Page load script

Hej,

Jeg søger et script der loader et billede + tekst hver gang en side loades.

Synes ikke rigtigt jeg kan finde noget. Muligvis fordi jeg ikke ved hvad jeg skal søge efter :o)

Håber en herinde kan hjælpe.

Mvh
Boxer
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2011 - 19:58 #1
altså ikke loades hver gang, men er en slags 'vent lige med resten hentes' ting?
jeg har http://lts.cr/Zvb
der viser en lille gif mens siden indlæses.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2011 - 20:03 #2
(linket downloader loader.zip - pak den ud, og ret næstsidste linje ti, så den kalder den rigtige side)
Avatar billede boxer Nybegynder
25. april 2011 - 21:45 #3
Det virker, men man skal definere scriptet på hvert link.
Jeg søger et der automatisk virker på alle sider ved blot at indsætte lidt kode i head og måske lidt css
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2011 - 08:28 #4
den kan jeg ikke lige klare...
Avatar billede boxer Nybegynder
24. juni 2011 - 07:29 #5
smid bare et svar, så får du pointene.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juni 2011 - 10:29 #6
bare luk selv - opgaven blev jo ikke løst
Avatar billede boxer Nybegynder
24. juli 2011 - 06:39 #7
ok, jeg lukker
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2011 - 10:05 #8
Med jQuery kan du (også, men meget lettere) tilføje noget onclick-kode til alle links (eller alle af en særlig "type" eller i et særligt område) i ét hug.
- f.eks. at der skal vises sådan et lige-et-øjeblik-overlay, inden linket faktisk "aktiveres".

Noget ála:
$("a").click(function(){ document.getElementById("venteDiv").style.display = "block" })