Avatar billede AgentPHP Nybegynder
25. april 2011 - 20:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

USB til Jack stik

Hejsa.

Findes der en lille boks hvor man bare tilslutter USB ind i den og et jack stik i den anden ende, og så køre musikken.

Ved ikke helt hvordan jeg skal formuler dette..

Tak på forhånd.. :)

///
AgentPHP
Avatar billede Blueeyez Mester
25. april 2011 - 20:21 #1
Håber det her link kan hjælpe dig lidt: http://www.av-cables.dk/minijack_kabel/minijack_converter_638_da/
Avatar billede AgentPHP Nybegynder
25. april 2011 - 20:37 #2
Tak for linket, men det er ikke det jeg søger, har lavet en tegning over det jeg mener, håber i forstår tegningen. :)

http://img824.imageshack.us/i/unledrwh.png/

///
AgentPHP
25. april 2011 - 20:44 #3
"en eller anden musik afspiller" - den har vel også en Audio udgang ?
Avatar billede Blueeyez Mester
25. april 2011 - 21:00 #4
Hmm hvorfor lige USB? Hvad med mini jack eller phone? De 2 findes der sådanne hubs der til men USB den forstår jeg ikke og tror end ikke man kan via USB på den der måde, nærmeste jeg har set er USB headsets og USB lyd kort ellers mindes jeg ikke du får lyd via usb..
Avatar billede pstidsen Novice
25. april 2011 - 21:42 #5
Der er da ikke lyd i USB?? :O
Avatar billede beetle Nybegynder
25. april 2011 - 22:35 #6
Avatar billede AgentPHP Nybegynder
24. maj 2011 - 14:58 #7
Tak alle sammen for svarene, det findes sikkert ikke, hvis man heller ikke kan føre lyd ud af USB..

Lukker... Den første med "Svar" får point.. :)

///
AgentPHP
Avatar billede beetle Nybegynder
24. maj 2011 - 15:04 #8
...