Avatar billede MartinAlb Nybegynder
26. april 2011 - 12:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Feedback på Romantisk iPhone applikation

Hej alle sammen,

Jeg har lavet denne lille iPhone applikation, som jeg regner med at lancere indenfor en månedstid eller to.

I kan se betaen af den her:

http://www.appmakr.com/app_manager/edit_app/mashup/display_sample_app/?app=313633303134

Som I kan se, så er den ret enkel, men der er mulighed for at udbygge den løbende, efterhånden som behovet opstår.

Hvad syntes I om den?
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. april 2011 - 13:00 #1
God ide.
Og hvis der er åbent for at brugere kan melde ting ind, så kunne det blive interessant.
Men om det er noget folk vil betale penge for, der er jeg i tvivl.
Hvorfor ikke bare lave det som en webapp og dermed kan den også bruges af android, phone7, symbian etc...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2011 - 13:20 #2
Hvorfor Iphone?
Android er jo mere udbredt i DK.
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
26. april 2011 - 13:39 #3
Umiddelbart kan det godt lade sig gøre, at folk kan melde ideer ind, så det skal jeg helt sikkert kigge på! Planen er at applikationen skal være gratis og at den skal ses som et supplement til hjemmesiden: www.romantikeren.dk. Folk har jo forskellige præferencer, så nogen vil sikkert finde den nyttig, da man blandt andet kan læse ideerne, når man er offline.

Hvorfor iPhone? - fordi jeg selv har en og at det derfor var nemmest at komme i gang med. Det system jeg benytter kan dog også håndtere Android og Windows 7, så hvis der kommer en god respons på applikationen, så skal den selvfølgeligt også ud på de platforme!
Avatar billede rofistick Nybegynder
30. april 2011 - 14:14 #4
Jeg synes din app er en god idé og det er en ting man ikke lige selv har tænkt. Men der mangler nogle flere detaljer på App'en, nu ved jeg ikke om det er fordi jeg tjekker et preview på skærmen, men der mangler nogle :hover og :active effekter, og der mangler nogle baggrunde og nogle romantiske røde farver! - Designet er simpelthen for old-school til en mobil App.
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
07. juni 2011 - 14:40 #5
Mange tak for alt jeres hjælp!

I dag kom applikationen på Appstore under navnet: RomantikTips.

Som nævnt så er den ikke så fancy endnu, men det skal nok komme, efterhånden som den bliver udviklet.

Den er gratis og I kan hente den her:

http://www.romantikeren.dk/romantisk-iphone-applikation

Til de af jer der selv har lyst til at lave en iPhone applikation, så er den lavet med hjemmesiden Appmakr, som er gratis at benytte.

Ha' en rigtig dejlig dag!
Avatar billede rofistick Nybegynder
07. juni 2011 - 14:57 #6
Hvis du er interesseret, vil jeg gerne lave et design til mobil applikationen?
- Det skal ikke koste dig meget!

Du kan altid kontakte mig på: mail@danielwilliams.dk eller besøg min hjemmeside www.danielwilliams.dk
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
07. juni 2011 - 15:07 #7
Kan det godt lade sig gøre selvom jeg benytter Appmakr?
Avatar billede rofistick Nybegynder
07. juni 2011 - 15:49 #8
Til en hvis grænse kan man godt custom designe, ja!
- Men det kan vi jo altid finde ud af, hvor stort et omfang det skal laves om.