Avatar billede SlagtArn Nybegynder
26. april 2011 - 14:59 Der er 9 kommentarer

No signal

Hej Eksperter :)

Jeg ved godt denne slags tråd ofte bliver postet, men jeg synes ikke  jeg har set en case som ligner min, så bær over med mig, hvis en sådan findes.

Fejlen skete, lige pludselig, uden der har været noget, der tydede på der skulle være fejl på min computer.
Jeg havde downloadet et en addon pakke til World of Warcraft, og jeg var igang med at teste den, da min skærm lige pludselig går i sort med fejlbeskeden "No signal". Jeg genstartede da computeren, og den kører ganske fint, indtil jeg går ind i WoW igen. Der går da 2-3 minutter, og showet kører igen. Jeg genstartede igen computeren, og slettede alle mine WoW addons, da dette jo syntes at skabe fejlen, men til ingen nytte, jovist får jeg lov at køre WoW 5 minutter yderligere, men det virker som om det bliver for meget, og skærmen bliver sort igen, med samme fejlmeddelelse, så jeg ville meget gerne have noget hjælp. :)

Lidt info (Kopieret fra hjemmesiden hvor den blev købt, da jeg ikke aner hvilke specifikke informationer, i har brug for):
- INTEL CORE2DUO E6850, 4MB CACHE (2x 3.0GHZ), FSB 1333MHZ
- GIGABYTE BUNDKORT (INTEL G31) GA-G31MX-S2
- 512MB DDR3 GEFORCE 8800GT (2X DIGITAL DVI), NVIDIA
- 250GB SATAII HARDDISK, 7200RPM, SEAGATE
- 2GB DDR800 *DUALCHANNEL* DDR2 RAM, PC6400
- 20x SATA +/- DUALLAYER DVDBRÆNDER (SAMSUNG)
- 550W XILENCE (ATX 2.2) ULTRA STØJSVAG STRØMFORS.
- COOLERMASTER KVALITETS KABINET
- UNDERSTØTTER SATAII OG SATAII-RAID
- LPT PORT
- 6 USB PORTE (2 PÅ FRONT)
- 7.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
- 10/100/1000MBIT NETKORT (GIGABIT LAN)

Jeg bruger Windows 7 Ultimate.

På forhånd tak! :)
Avatar billede SlagtArn Nybegynder
26. april 2011 - 15:06 #1
Lige lidt ekstra information.

Jeg har kørt virus scan med AVG Free edition, den fandt intet.

Imens fejlmeddelesen kørte, kunne jeg fortsat høre melodien fra World of Warcraft..

Windows 7 Ultimate 32-bit.

Min cpu drøner rundt omkring 2-10% bare at jeg har Chrome og Windows Jobliste åbent, hvor 66% af min fysiske hukommelse bliver brugt af samme programmer, og der står også (under windows jobliste, nede i venstre hjørne, processer: 75. Kan det være al min hardware der skal udskiftes???
Avatar billede SlagtArn Nybegynder
26. april 2011 - 15:13 #2
Update:

Jeg prøver at køre spybot S&D, og min CPU kommer helt op på 100% under dette forsøg. Den svinger MEGET.
26. april 2011 - 15:31 #3
Dit grafikkort er ved at 'dø' pga. Varme/overbelastning!
Sansynlig pga. "Nullemænd/damer" ... Vi nærmer os den varmere tid...
Eftercheck det og rens blæser/køleplade området...

www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm
Avatar billede SlagtArn Nybegynder
26. april 2011 - 22:41 #4
Det forlængede kun min tid i WoW med 10-20 minutter :/
Andre forslag??
Avatar billede Jensen DK Novice
27. april 2011 - 07:33 #5
Du har 2 ens spørgsmål med tilsammen 230 point, du må max udlove 200 for samme og kun et spørgsmål om  samme, luk omgående det ene
Avatar billede SlagtArn Nybegynder
27. april 2011 - 21:12 #6
Tak for det fede svar silbidor, kan godt lide måden du skriver på du store leder. :-)
Avatar billede SlagtArn Nybegynder
27. april 2011 - 23:44 #7
Ved ikke engang hvor man sletter indlægget.
Avatar billede Jensen DK Novice
28. april 2011 - 07:21 #8
Du lægger et svar, sætter et flueben i firkanten under det farvede svar, nede til venstre skal du så acceptere svaret så har du lukket spørgsmålet, du kan ikke slette et spørgsmål.
Avatar billede Hveps Nybegynder
05. juni 2011 - 08:06 #9
@ SlagtArn

Jeg forstår din forvirring.. Mangegode løsningsforslag alle kommer med.. Men kender dit problem. Har også kørt alle oplæsninger. Har masser af luft omkring pc. Kabler der sidder fast i begge ender.
Men jeg har stadig problemet. Hver dag og kun wow. ingen andre spil.
Så hvis du har fundet en løsning så lad mig endelig høre fra dig

For det driver jo en til vanvid