Avatar billede hofix Nybegynder
27. april 2011 - 06:48 Der er 6 kommentarer

kan min pc virkelig game?

jeg har købt en ny computer i går og jeg blev lovet at det skulle være en vild game bærbar?

jeg har tjekket canyourunit.com  og jeg har prøvet spil som f.eks. gta iv? og der står den kan køre dem i højeste opløsning, men er det ikke også noget med nye computeres specsaltså bliver specsne. ikke dårligere med tiden?

specs.
AMD Phenom II Quad-Core N930 processor
4 GB RAM & 640 GB Harddisk
15,6" HD LED skærm
ATI Mobility Radeon HD 5650 grafikkort med 1 GB RAM
Trådløst .N netværk
Webkamera & Kortlæser
Integreret fingertryksaflæser
HDMI udgang til tilslutning til tv
eSATA tilslutning
Windows 7 Home Premium
(0)Endnu ikke anmeldtSkriv anmeldelse | Bedste anmeldelse
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2011 - 07:39 #1
jo det bliver alle pc
det der er det dumme ved en bærbar er graffikkortet du meget sjældent kan skifte og det gør den sårbar i længden overfor spil
det kommer ret hurtigt

en stationær skifter du bare kortet ud så længe psu og cpu kan køre spillet

m.v.h
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2011 - 07:48 #2
Specifikationerne er som de er. De bliver ikke dårligere, men derimod stiger kravene til hardwaren med tiden.

Når det er sagt, vil den maskine sagtens kunne trække de spil der er på markedet idag.
Avatar billede wanze Nybegynder
27. april 2011 - 07:50 #3
Specifikationerne bliver som sådan ikke dårligere, men de nye spil kræver mere og mere.
Avatar billede qvintus Nybegynder
27. april 2011 - 13:23 #4
Virker til du har købt et bærbar ud fra hvad jeg kan læse, men ja ud fra de specs du har lige nu ville du kunne køre de fleste spil uden problem. Dog den nye generations spil som Crysis 2 og andre som udkommer om ikke så lang tid så vil du nok ikke kunne køre dem højste kval. uden en smule lag.

Jeg vil selv anbefale en stationær vis du skal bruge den til gameing only, eftersom den nemmest kan opgraderes.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2011 - 18:51 #5
#4 Der er en bærbar :)

jeg har købt en ny computer i går og jeg blev lovet at det skulle være en vild game bærbar?
Avatar billede hofix Nybegynder
27. april 2011 - 20:14 #6
jeg har lige skiftet min gamer stationær ud, blev ret træt af at skulle slæbe rundt på det.... så jeg ledte bare efter en gamer bærbar og så fandt jeg den her og jeg har tjkket www.canyourunit.com der står jeg sagtens kan spille crysis 2 uden problemer.