Avatar billede blenderbruger Novice
28. april 2011 - 18:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Produktet virker ikke - kan ikke kontakte producenten - hvad gør jeg?

Jeg har lejet en film på SFAnytime.com men filmen starter ikke, og jeg kan ikke kontakte deres kundesupport, der er bare en masse mærkelige koder på deres hjælpeside, der er INTET kontakt-sted, bare en masse fejlsider og fejlvisninger.

Nu vil jeg have ming 39 kr. tilbage. Hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2011 - 19:15 #1
Firmaet er ejet at Bonnier - iflg. Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/SF_Anytime
- måske er det lettere at komme igennem dér (eller få en forklaring / undskyldning)
Avatar billede claes57 Ekspert
28. april 2011 - 19:14 #2
Ring til kundetjenesten:+46 771 323 324
Hverdage mellem 8-23.30
Weekend mellem 9-23.30
Send en e-mail til kundetjenesten:support@sfanytime.com
Chat med kundetjenesten:Klik nederst på Hjælp-siden for at starte chatten.
Avatar billede blenderbruger Novice
28. april 2011 - 20:35 #3
claes57 - sikke da noget vrøvl du lukker ud!

I både IE og Firefox står der ved chat bare:

" .00-23.30
W
48;rgsmålChatten er åbenHverdage 08 "

Der er INGEN kontaktoplysninger eller chat eller NOGET somhelst!
Avatar billede blenderbruger Novice
28. april 2011 - 20:35 #4
SFANytime er SCAM!
Avatar billede 2Mida Praktikant
28. april 2011 - 21:45 #5
#3 - lskv, det er da en mærkelig nedladende måde at svare Claes57 på, det kunne jo være at han havde oplysningerne andetsteds fra. Prøv lige med kammertonen...

Og bare fordi deres hjemmeside fejler, behøver det jo ikke at være scam!
Avatar billede claes57 Ekspert
28. april 2011 - 21:47 #6
det er ikke vås - jeg fandt bare et sted på sitet, hvor teksten kunne læses.
Men hvorfor har du købt noget på et sted, hvor ikke engang hjemmesiden virker eller bare ser prof ud. Ved du, hvad de gør med din konto-oplysninger? Og hvis du har købt med dankort, så kontakt banken, og få det tilbageført.
Avatar billede blenderbruger Novice
28. april 2011 - 21:59 #7
Nå, det hjalp at jeg fik kontaktet support. Claes57 læg svar for point :)
Avatar billede blenderbruger Novice
20. oktober 2011 - 09:37 #8
Lukket