Avatar billede exp Juniormester
29. april 2011 - 19:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprette x antal tomme txt-filer ud fra simpel liste

Hej eksperter!

Er der nogen der kan fikse en simpel .bat-fil til mig, der kan følgende:

1. Den lægges i en mappe, sammen med en structure.txt-fil, der har følgende indhold:
filnavn1
filnavn2
etc.

2. Når .bat-filen eksekveres, skal den læse indholdet i structure.txt, og på baggrund af indholdet skabe en tom .txt-fil for hver linje i structure.txt. Filnavnet på den enkelte .txt-fil skal være "filnavn1.txt", "filnavn2.txt", "filnavn3.txt" etc.

3. Filerne skal bare skabes i samme folder, som .bat-filen eksekveres fra, og den skal ikke skabe ekstra foldere eller lignende.

Der kan være alt fra én til flere hundrede linjer i structure.txt, så den skal bare starte på linje ét, og afslutte efter sidste linje.

På forhånd MANGE TAK FOR HJÆLPEN!

/michael
Avatar billede exp Juniormester
29. april 2011 - 20:01 #1
Tilføjelse:
Hvis det kan laves, så de enkelte .txt-filer også får "#filnavn1", "#filnavn2", "#filnavn3" etc. og sætter ind som eneste indhold, så kunne det være super fedt! :-)
Avatar billede exp Juniormester
28. juli 2011 - 11:30 #2
Svar