Avatar billede sorenamadsen Nybegynder
29. april 2011 - 20:30 Der er 10 kommentarer

Iphone 4 reservedele billigt

Hej Alle,

Jeg har desværre tabt min iphone idag, hvor front glasset blev total smadret.

Er der nogen der kender nogle websider inden for EU som sælger billige reservedele af god kvalitet.???

Mvh Søren
Avatar billede krohn Praktikant
29. april 2011 - 23:22 #1
Avatar billede sorenamadsen Nybegynder
30. april 2011 - 00:19 #2
http://mypartshop.dk/

er en del billigere, men ellers tak for forslaget
Avatar billede krohn Praktikant
30. april 2011 - 00:26 #3
Helt ok :)
Avatar billede AppleGeekdk Nybegynder
12. januar 2012 - 02:04 #4
Hej.

Hvis det stadig er aktuelt så prøv at se på

www.AppleGeek.dk

Vi har mange farver glas mm. at vælge i mellem.

:)
Avatar billede AppleGeekdk Nybegynder
12. januar 2012 - 02:06 #5
Hvis det stadig er aktuelt, så prøv at se min hjemmeside, jeg har prisgarranti på alle varer...

Der er et væld af farvede glas, bagglas mm. til din iPhone 4/4S

:)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
07. marts 2012 - 14:36 #6
Link virker ikke
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
07. marts 2012 - 14:37 #7
Det øverste mener jeg:):)
Avatar billede joenrude Nybegynder
28. marts 2012 - 23:50 #8
Jeg kan personligt anbefale applegeek. God service og lave priser!
Avatar billede mart240e Nybegynder
16. september 2013 - 17:33 #9
Hvis der stadig er nogle, der søger reservedele så tjek http://dandele.dk/, de tilbyder super billige priser og god service!
Avatar billede daknu09 Nybegynder
06. marts 2014 - 19:32 #10
Ellers har jeg fundet www.phonesupply.dk, de tilbyder også billige reservedele, og der står at kvaliteten er samme kvalitet som original. Der er mange der sælger rigtig billige skærme, men den jeg bestilte derfra var af rigtig god kvalitet, det er ofte nemt at se kvaliteten hvis man trykker lidt hårdt på skærmen, og ser om der kommer lidt flimmer eller ejj, men den skærm fra www.phonesupply.dk fejlede i hvertfald ingenting, og sort er rigtig sort, som den skulle være.

Kan klart anbefales.