Avatar billede crill869 Nybegynder
29. april 2011 - 21:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

power supply controller (PC 2004)

Hej alle

Jeg har en stationær hvor jeg har fået brændt strømforsyningen af...
jeg har så fundet en ny strømforsyning, men da der er en forskel på de to strømforsyninger. På mainbord'et sidder der en power supply controller (PC2004) stik som sidder fra strømforsyningen og nedtil mainbord'et, men sådanne et stik er der ikke på den nye? har det nogen betydning ?

vh crill
Avatar billede Blueeyez Mester
30. april 2011 - 00:16 #1
Hvilken strømforsyning har du i den? Hvilket bundkort er der i den, hvilke kabler er der sat til pcen fra Strømforsyningen og hvor mange Watt er strømforsyningen på?
Avatar billede crill869 Nybegynder
30. april 2011 - 09:38 #2
det er en fujitsu siemens maskine, der er hverken navn på strømforsyningen eller bundkortet... med det er en 470W strømforsyning der er sat de normal stik til ellers 4 pins stik, 20 pins også 4 sata strøm plus 2 ATA strøm også power supply controller kablet fra strømforsyningen også...
Avatar billede crill869 Nybegynder
08. maj 2011 - 21:15 #3
lukker og slukke da bundkortet brændte af :-/