Avatar billede dartlykke Novice
02. maj 2011 - 22:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Leder efter program

Hej allesammen, jeg har engang set et program man kan få til sin hjemmeside det ligner word når du har det installeret, hvis du nu er ved at lave en hjemmeside med cms på og dem du laver den til ikke kan html, men gerne ville kunne lave lidt text redigering på hjemmesiden.... Nogle der fatter hvad jeg snakker om. og noget der kender sådan et program. det ligner word når man har smidt det på hjemmesiden.
Kan bare slet ikke huske hvad det hedder.

mange tak...
Avatar billede Ialocin Novice
03. maj 2011 - 07:45 #1
Hej Hamster88

Bare et skud i tågen:  OpenOffice.org ??

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2011 - 08:05 #2
Der findes et hav af dem, en af dem er tiny mce:
http://tinymce.moxiecode.com/
Avatar billede amazon Nybegynder
03. maj 2011 - 09:31 #3
Avatar billede dartlykke Novice
03. maj 2011 - 15:12 #4
ty amazon... skal da lige kigge dem igennem.

Og Michael_stim det var jo lige den jeg manglede... takker du fattede godt min lidt øhm, mærkelige beskrivelse... ;) du er en skat... kan du ikke skrive det som svar så jeg kan give dig point.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2011 - 15:28 #5
Jeg samler ikke på point, så læg selv et svar og accepter ;o)
Avatar billede dartlykke Novice
03. maj 2011 - 16:35 #6
okay men takker.