Avatar billede onlinehero Nybegynder
03. maj 2011 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med Matrox TripleHead2Go Digital Edition

Hey HOL

Jeg har et problem med Matrox TripleHead2Go Digital Edition.

Jeg har tre skærme sat til, men kun to af dem viser et billede. Den sidste, en Philips 42pfl540 viser sort skærm og en dialog der siger "no video signal".

Hvad jeg har prøvet:
Sæt Philips direkte i grafikkortet: [U]Den viser et billede[/U]
Sæt Philips i TripleHead2Go: [U]Den viser [B]ikke[/B] et billede[/U]
Sæt kablet der går fra TripleHead2Go og ind i Philips i en af de andre skærme: [U]Den anden skærm viser fint det billede som Philips burde have vist[/U].

Det kunne tyde på et problem med Philips selvom den altså viser et billede fint hvis jeg sætter den direkte i grafikkortet. Nogen forslag?

Mvh
OH
Avatar billede onlinehero Nybegynder
03. maj 2011 - 21:27 #1
Sorry, den skulle jeg nok lige have previewet...
Avatar billede wanze Nybegynder
04. maj 2011 - 01:40 #2
Kunne det tænkes, at dine andre skærme var digitale, og din Philips kun kunne tage analoge signaler - eller omvendt?
Avatar billede onlinehero Nybegynder
04. maj 2011 - 09:14 #3
Hej og tak for svar.

Alle tre skærme har HDMI-indgang, så det er vist ikke det.. :|
Avatar billede onlinehero Nybegynder
17. august 2011 - 19:54 #4
¯\(°_o)/¯