Avatar billede schua Praktikant
06. maj 2011 - 16:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger lærer mester i Umbraco CMS

Hej eksperter..

Vi er nogle gutter der er igang med at uddanne os til multimedie designere. Vi kunne godt tænke os at lærer noget mere omkring Umbraco.

Vi har været inde og se en del omkring det, og det ser fantastisk ud.

Vores primære problem stilling er, vi har lavet en hjemmeside i html og css. Nu vil vi gerne have noget CMS ind så vi kan styrer de forskellige sider.

Er der nogle som evt. vil være behjælpelig så sætter vi stor pris på det.
Avatar billede keysersoze Guru
06. maj 2011 - 22:34 #1
Umbraco er jo ret stort og har i været igennem den information i kan finde på Umbracos side uden at nå tilstrækkeligt videre tror jeg det er lettest hvis du forklarer hvor i går i stå - dels fordi det ellers bliver ret stort og dels fordi der ikke er én måde at gøre tingene på så at foreslå den rigtige kræver noget indblik i hvad resultatet skal være.
Avatar billede mrjowns Novice
08. maj 2011 - 00:40 #2
Har I mulighed for at vise hjemmesiden (html + css) så jeg kan vurdere omfanget?
Avatar billede umbraco Nybegynder
12. maj 2011 - 15:12 #3
Smid mig en mail - hartvig@umbraco.com - og jeg kan give jer gratis adgang til umbraco.tv...
Avatar billede keysersoze Guru
12. maj 2011 - 16:02 #4
wauw - det sgu et fint tilbud! Jeg vil også være multimediedesigner igen :)
Avatar billede schua Praktikant
13. december 2011 - 13:40 #5
løst selv