Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
08. maj 2011 - 22:05 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

boxer tuner

Min svorgers boxer tuner vil ikkse gå igang i sommerhuset efter opstart på sommerhus sæsonen.
Den reagrer et øjeblik på displayet men et øjeblik efter går de så i pasiv mode derefter. Han har ikke kort men bruger den kun som tuner.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2011 - 00:30 #1
Jeg havde samme problem for noget tid siden. Det viste sig at antenne forholdene ikke var gode nok. Jeg købte derfor en ny antenne og problemet har ikke vist sig siden.
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
09. maj 2011 - 12:21 #2
Tak for hurtigt svar, jeg har sendt det videre til min svorger.
Hilsen Leif Hemmingsen
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2011 - 17:01 #3
leifhemmingsen: husk lige at tage dine point´s tilbage
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
09. maj 2011 - 17:57 #4
helt ærligt jeg ved ikke hvordan man afslutter og hvad man gør med point. har prøvet at læse mig til det men forstår ikke helt systemet.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2011 - 18:10 #5
Nederst på denne side ser du en boks og knappen [Tildel points] og da du allerede selv har lag et svar, godkender du dig selv og tager points tilbage. Så er spørgsmålet lukket!
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2011 - 18:14 #6
Du har jo gjort det et par gange før, i løbet af de år du har været her, men altid forkert :-) Prøv at læse: http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
09. maj 2011 - 20:13 #7
kære Nina og Leif
I ligemåde vi har rigtig nydt det.
Jeg kan fortælle Bent  fandt en andent ledning til boxen og det hjalp.
Det andent fjertnsyn inde i stuen fandt han den andent hjemme så nu virker
det hele. Vi ser fjernsyn nu.
Kærlig hilsen
Helle og Bent
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
09. maj 2011 - 20:22 #8
Jeg kan ikke se en box hvor der står "tildel point" men jeg kan se en rund  ring man kan udfylde og ud for den står der svar "til løsninger og pointgivning". Er det det? Det er nemlig typisk med brugsanvisninger, de anviser forkerte ting og man må gætte sig frem eller opgive.Og hvorfor skal der stå "preveiw" når der hedder gå tilbage på dansk.