Avatar billede nauclerus Nybegynder
08. maj 2011 - 22:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kabinet der passer til Danamics LMX Liquid Metal Cooler

Jeg har indkøbt Danamics LMX Liquid Metal Cooler :

http://www.shg.dk/Koeling-og-Blaeser/Danamics-LMX-Liquid-Metal-Cooler-2193858.html

Problemet er, at mit kabinet er for smalt til at rumme køleren med sidepanelet sat på.

Har ledt efter et kabinet med brede indvendige mål der kan rumme køleren, dog uden held.

Kunne klippe hul i mit eksisterende kabinet, men vil helst undgå dette p.g.a. støjen.
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
08. maj 2011 - 22:38 #1
Er du mest til stille og stilerene kabinetter eller dem med lys og vindue i?
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
08. maj 2011 - 22:40 #2
Og hvor meget må det koste forresten.
Avatar billede nauclerus Nybegynder
09. maj 2011 - 05:54 #3
Jeg er ikke til det med blåt lys og vinduer og vil foretrække et kabinet der ikke støjer. Udseendet er ikke alfa og omega, sålænge det fungerer efter hensigten.

Prisen skulle helst ligge under de 1000 kr. Kabinettet skal desuden skulle kunne rumme 5 diske og 2 dvd drev.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2011 - 07:00 #4
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
09. maj 2011 - 21:25 #5
Der er plads nok i dette kabinet, både til køleren og til dine harddiske, men du kan nok ikke sætte en blæser i side panelet, fordi din køler er så høj, men det er heller ikke en speciel vigtig blæser at have i, så det går nok.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=605521#extra
Avatar billede nauclerus Nybegynder
10. maj 2011 - 07:03 #6
Fractal Design Define R3 er et godt bud på et kabinet. Kan især lide den omhu der er lagt i både, at minimere støj, men samtidigt åbne for muligheden at sætte flere ventilatorer i. Spørgsmålet er blot om de indvendige mål kan leve op til mindstekravene. Vil undersøge dette nærmere.

Tak for et godt bud. Passer målet til min nye CPU køler, får du en accept på svaret og points.
Avatar billede nauclerus Nybegynder
23. maj 2011 - 08:05 #7
Fractal Design Define R3 var lige i øjet!!. For satan, er rimelig sikker på at dette kabinet er det bedste jeg har indtil videre har haft. Og med Danamics LMX Liquid Metal Cooler er ydelsen ikke spor ringe.

Og tænk, det startede med en CPU køler sat ned i pris og endte med et nyt kabinet og strømforsyning......hæ hæ......måske jeg skulle kigge efter et nyt grafikkort. Club 3D GeForce GT 440 er vist til at få for nogle gode penge :)

Tak for tippet fireaim1 :) Du får fortjente points her!!
Avatar billede nauclerus Nybegynder
23. maj 2011 - 09:16 #8
-