Avatar billede peterbechm Novice
09. maj 2011 - 22:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pludselig opretter W7 et A-drev

Hej alle derude

En dag ser jeg under "Denne Computer" at der er et A-drev, som der ikke er monteret i pc. Så tænkte jeg - den fjerner jeg da bare i enhedshåndtering - men ved næste opstart installerer Windows 7 bare drevet igen. Hvad er der med den??? Har installeret sp1 og alt er opdateret.

På forhånd mange tak, hilsen Peter
Avatar billede poko1 Ekspert
09. maj 2011 - 22:13 #1
Kan kun deaktiveres i bios!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2011 - 22:25 #2
Jep!
Det er BIOS der fortæller styresystemet at der sidder et diskette drev i maskinen, og at dette har drevbetegnelsen A:
Avatar billede poko1 Ekspert
09. maj 2011 - 22:36 #3
Hvis du f.ex har været i bios og sat til optimal skal du gå til opstart boot rækkefølge og deaktivere det.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. maj 2011 - 21:54 #4
john_stigers  CIOs
igen en der ikke reagerer:-(
Avatar billede peterbechm Novice
15. maj 2011 - 15:42 #5
Undskyld undskyld

Har ikke fået svaret. I havde jo ret igen. Fjernede drev som rigtigt nok var i bios. Så var den væk igen...

Send svar hvis i vil have point
Avatar billede poko1 Ekspert
15. maj 2011 - 15:50 #6
Svar :-)