Avatar billede mb2000 Novice
11. maj 2011 - 15:00 Der er 4 kommentarer

Joomla og CSS

Hej

jeg er gået igang med min første Joomla side - og der er visse udfortninger - som nok kan klares med rettelser i CSS filerne
men det er jo lidt sort når man ikke kan se forskellen med det samme - DERFOR er der nogle der kender en let måde og redigerer CSS filerne på ? evt. et program med en form for brugerflade som Adobe DW eller ligende.

På forhånd tak
Avatar billede keysersoze Guru
11. maj 2011 - 15:25 #1
hvis du installerer Firefox og firebug eller benytter developer toolbaren i IE kan du lave ændringer til din CSS on the fly og altså se ændringerne med det samme. Måske det var en mulighed da du oftest ikke med sikkerhed kan regne med designview i kode-programmer.
Avatar billede mb2000 Novice
12. maj 2011 - 06:48 #2
Hej igen

Efter at have brugt det meste af onsdagen på div tilretninger af en template til joomla er vi nået til tidspunktet hvor jeg har virkelig brug for hjælp - er der nogle der kan købes i et par timer til noget nowhow i joomla ?

på forhånd tak
Avatar billede keysersoze Guru
12. maj 2011 - 07:33 #3
design-tilpasninger kræver vel ikke viden om joomla?
Avatar billede mb2000 Novice
12. maj 2011 - 07:57 #4
Hey

Ikke nødvendigvis men der er nogle problemer med menuens placering og lidt andre småting - derfor tænkte jeg på en der var lidt klarer i hovedet end mig her til morgen :-)
som måske også havde prøvet og installerer ekstensions m.m.