Avatar billede Krist29 Nybegynder
11. maj 2011 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Danske apps på amerikansk konto

Jeg har tænkt på at oprette min kommende iPad 2 til en amerikansk konto. Derved kan jeg få fler apps på min iPad.

Jeg kom bare til at tænke over, om man så kan hente danske apps når den er oprettet med en amerikansk konto?

Er der ellers andre ting som jeg skal lægge mærke til når jeg opretter en amerikansk konto til min iPad 2 ?

På forhånd tak :-)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. maj 2011 - 21:24 #1
Jeg har en US konto til min iPad og har ikke stødt på problemet - udover at jeg vist ikke kunne få TV2 app via deres SMS-link.

Så det burde være ok. Bare lidt svært med at man skal fylde op med gavekort.
Avatar billede Krist29 Nybegynder
11. maj 2011 - 21:32 #2
Synes du det er bedre at have den amerikanske, end den danske konto? Og oplever du flere apps på den amerikanske AppStore.

hvad med ipadensntastertur har den stadigvæk æ ø og å???
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. maj 2011 - 22:03 #3
1) Ja, der er flere apps. Jeg har dog mest kontoen fordi jeg så kan leje film til mit apple tv II

2) Enhedens sprog og kontoen er to forskellige ting, du kan sagtens have dansk sprog på iPhone, Apple TV, iTunes, iPad etc. og US konto.
Avatar billede Krist29 Nybegynder
12. maj 2011 - 09:33 #4
Ok. Tak for hjælpen.

Ps. Hvordan oprettede du den amerikanske konto?? via en amerikansk adresse?

Do får dine point :D