Avatar billede larschi Praktikant
12. maj 2011 - 10:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

eksport af mails fra express til outlook

Jeg ønsker at overføre mine mails fra outlook express til outlook.
Lagringsmappen er på en xp og det skal over på en 7. Men som jeg forstår vejledningen så skal indeholde ligge i express for at outlook kan importere det. Og 7 kan jo ikke køre det program.

Hvad gør jeg?

Lars
Avatar billede Fero Nybegynder
12. maj 2011 - 11:13 #1
Jeg mener at hvis du installere en outlook på den PC, hvor outlook express er installeret, så kan outlook automatisk importere mails, og settings.

Derefter kan du eksportere til en .pst fil, og derefter ingen importere til outlook på din windows 7.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. maj 2011 - 11:38 #2
Som #1 skriver instaler Office outlook på din XP start det op og sig ja til at du vil bruge Office Outlook som dit standard mail program hent derefter Windows let overførsel XP til Win7 gem et sted du kan hente det igen når du har instaleret Win 7 så kør programmet og du har alle dine personlige indstillinger igen.
Avatar billede poko1 Ekspert
14. maj 2011 - 12:38 #3
Kom du så videre??
Avatar billede larschi Praktikant
14. maj 2011 - 13:35 #4
Hej Poko1.

Ja jeg kom videre. Det har været nogle rigtig gode råd. Tak for det. Endnu er det dog ikke helt lykkes. Når  Outlook skal åbne pst filen kommer der en fejlmeddelse om at jeg ikke har rettigheder til at åbne den. Måske i også kan hjælpe mig med det;-)

mvh
Lars
Avatar billede poko1 Ekspert
15. maj 2011 - 19:34 #5
Avatar billede larschi Praktikant
15. maj 2011 - 20:39 #6
Så kører det. Takker mange gange for hjælp.
Har øjensynlig kun mulighed for at give fero points ;-(
Avatar billede poko1 Ekspert
15. maj 2011 - 20:43 #7
Af hvilken grund kan du kun give poient til fero den forstod jeg ikke rigtig????
Avatar billede larschi Praktikant
15. maj 2011 - 23:06 #8
Det skal forstås sådan at jeg ikke ved hvordan man giver point til flere. Han var den eneste hvor der var en mulighed for at "acceptere svar". Hvis du lige forklarer hvordan man gør vil jeg  få fordelt point;-)
Avatar billede poko1 Ekspert
15. maj 2011 - 23:22 #9
ikke fordi det drejer sig om point jeg samler ikke men der er noget der hedder FAQ!hvor man kan læse hvordan man bruger Eksperten. Det er meningen at du skal bede den der har hjulpet dig om at lægge næste tråd som svar hvilket du så accepterer.der er selvfølgelig nogle der lægger alt som svar også selv om det ikke var hjælp.