Avatar billede svendib Nybegynder
12. maj 2011 - 10:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mystisk opstart af computer :-S

Hej eksperter! Forhåbentlig kan en af jeg hjælpe med følgende problem. I den seneste tid har min computer ikke ville fortsætte opstarten. Jeg trykker på on knappen blæserne går igangsat men så går den i stå! Ved slukning af alt strømmen til computeren på kontakten i nogle minutter er jeg så endelig i stand til og få til livs . Hvad kan det skyldes? Tak!
Avatar billede Fero Nybegynder
12. maj 2011 - 11:10 #1
Det kan være mange ting. Det kunne tyde på endte dine ram, strømforsyning, eller måske endda dit bundkort der er ved at stå af. Men få din PC renset inden i (pil alt strøm fra, og puste/støvsuge den inden i - UDEN AT RØRE NOGLE DELE INDEN I), og tjek at rammne sidder ordentlig i soklerne.
Avatar billede kimtheman Novice
12. maj 2011 - 11:16 #2
Du skal ikke oprette den samme tråd flere gange.
http://www.eksperten.dk/spm/938636

Luk den ene.
Avatar billede svendib Nybegynder
12. maj 2011 - 13:30 #3
Ku da aldrig finde på og oprette 3 ens tråde med vilje... tsk tsk :P