Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2011 - 13:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB Pen: Filen eller mappen er beskadiget og kan ikke læses

Hey eksperter.

Jeg har en usb pen, som virker fint i går, jeg skulle så kopiere et par filer over på den og det klarede den også fint, derefter lukkede jeg den og "skubbede den ud" som man nu skal, satte den i en anden pc og vil så åbne den der, men fik denne fejlmeddelelse:
http://www.myupload.dk/handleupload/aec73bbbfae0acc97d33c9ed790b90d51305460047

Jeg er meget interesseret i at få den åbnet igen og få de filer der ligger på den, der ligger nemlig mange ting som ikke er andre stedet.
Har prøvet med GetDataBack, desværre uden held, alle de filer som den gendanner kan ikke bruges til noget :/
Er ikke interesseret i bare at formatere den, vil utrolig gerne have de filer der er på den.

Mvh. Rj
Avatar billede crill869 Nybegynder
16. maj 2011 - 23:02 #1
har du prøvet programmet rescue disk http://www.sysresccd.org/Main_Page har salv brugt det før og her kan  du også finde filer selvom du har lavet en alm windows formatering over disken.
Avatar billede Rickiehjensen Nybegynder
23. maj 2011 - 15:58 #2
Hej.
Dette er min tidligere bruger og mig der har oprettet spørgsmålet, men da min bruger ser ud til at være nedlagt har jeg måtte oprette en ny.

Jeg har programmet rescue disk, der hvor du linker til, og det hjalp desværre ikke :/
Avatar billede Rickiehjensen Nybegynder
08. august 2012 - 10:51 #3
Klaret