Avatar billede kimborg Nybegynder
15. maj 2011 - 16:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få forbindelse til DB

Hej

Jeg har lige uploadet en "gammel" hjemmeside og importeret databasen, men jeg får bare en 500 fejl, så snart der skal kontakt til databasen, jeg har selvfølgelig rettet strengen til at etablere forbindelsen, men det virker stadig ikke...

Kan jeg på en eller anden måde se præcis hvad fejlen er?

Jeg bruger Firefox på Mac, surftown som host og siden er skrevet i asp.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. maj 2011 - 17:00 #1
Du bør kunne finde information om fejlen i en logfil på dit webhotel.
Avatar billede kimborg Nybegynder
16. maj 2011 - 11:12 #2
Der har jeg kigget og der står bare nogle tal, eks. 500 1404 o.s.v...
Avatar billede kimborg Nybegynder
24. maj 2011 - 17:38 #3
Fejlen lå hos Sufttown, noget med nogle manglede 32bit drivere...