Avatar billede johwic Juniormester
17. maj 2011 - 14:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Seagate Harddisk

Jeg har lige købt en Seagate harddisk, som er plug and play, og den kommer fint ind når jeg starter min bærbare op (med VISTA på)

Så er harddisken lavet sådan at den går i stand by efter 15 min når den ikke bliver brugt.

Når jeg så forsøger at se den via Start -> Computer står den ikke mere på listen.

Hvis jeg så tager USB stikket ud eller strømmen fra HDD, og "genstarter" HDD, så kommer den stadig ikke på Start -> Computer oversigten.

Hvis jeg så genstarter computeren, så står den der igen. Men går væk igen efter 15 min.

Hvad skal man gøre for det er "på" listen hele tiden, så man kan "vække" den..når den skal bruges.
Avatar billede Max Praktikant
17. maj 2011 - 14:50 #1
Normalt kan man under enhedshåndteringen ændre stømspare indstillingerne, ved USB kan du deaktivere dem under enhedshåndtering.

Det er muligt det ikke hjælper at deaktivere USB, så skal du se om du kan finde USB enheden og deaktivere strømsparefunktionen der.
Avatar billede johwic Juniormester
17. maj 2011 - 15:05 #2
Har fundet ud af at ændre strømspare instilligerne, men det hjæper ikke, når jeg så skal bruge den igen, så skal jeg genstarte....og det er nu ikke så smart..
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2011 - 15:37 #3
du forholder dig ikke til gamle spørgsmål

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/johwic
med så mange point ude får du ingen hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2011 - 15:39 #4
Avatar billede johwic Juniormester
17. maj 2011 - 16:10 #5
Er igang med at nedbrige det..men lidt svært når det ikke er svar som man kan belønne.

Håber alligevel at nogen kan hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2011 - 16:38 #6
Du har 9 år gamle indlæg som der ikke er afsluttet. De kan vel ikke være relevante længere?
Avatar billede johwic Juniormester
17. maj 2011 - 19:46 #7
Ja, faktisk har jeg (for mange år siden) haft svært ved at finde ud af at lukke svarene...når der kun blive skrevet kommentarer, men nu har jeg fået det gjort...
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 07:38 #8
så BURDE du have spurgt

opnår du noget brugeligt fra en eller fler beder du den/dem lægge et svar du accepterer i den boks der fremkommer
hvis du IKKE får noget brugeligt lægger du selv et svar du accepterer

husk at point givning er til at få folk til at hjælpe lidt yderligere og for at få lukket dem

tænk på de forskellige services i det danske samfund - vi giver ikke drikke penge undtagen på restuaranter - det er alment udbredt i det sydlige

du modtager hver dag 5 point gratis fra eksperten - det gør vi alle - så hvad skulle det betyde hvis du gav nogen af den der samler nogle af dem
af og til får jeg lavet noget gratis på værkstedet som en service og kunne ikke drømme om at gå derfra uden at have givet et par øller eller muligheden for at de kunne købe dem -hvis de vil kan de jo bare købe kager
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 07:40 #9
en rettelse

"du modtager hver dag 5 point gratis fra eksperten - det gør vi alle - så hvad skulle det betyde hvis du gav nogen af den der samler nogle af dem"

du modtager hver dag 5 point gratis fra eksperten - det gør vi alle - så hvad skulle det betyde hvis du gav nogen af dem til den der hjælper dig og smaler på dem
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 07:52 #10
du lægger en besked om hvem du vil belønne og hvis de ikke har reageret efter et vist tidspunkt (efter dit valg)så lægger du selv et svar og lukker dem med en besked på.

det kunne jo være de ikke har modtaget en mail herinde fra
Avatar billede johwic Juniormester
18. maj 2011 - 11:53 #11
Ved du hvad...jeg under skam point når der bliver svaret!

Jeg har fundet ud af hvordan man gør nu, men tak.

Faktisk synes jeg din tone er lidt.....aggresiv!

Jeg har spurgt pænt, jeg har lukket det der blev bedt om. Så hvorfor ikke holde den gode tone!
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 12:23 #12
jeg kan jo ikke skrive vær så venlig hver gang vel

havde jeg skældt ud HAVDE JEG SKREVET DET MED STORT OK
Avatar billede johwic Juniormester
06. juli 2011 - 20:10 #13
Der kom ikke svar så lukker...