Avatar billede mystart Nybegynder
31. juli 2001 - 20:40 Der er 12 kommentarer og
6 løsninger

TechnoToilet

hey...
j vil gerne have en vurdering af designet på
http://rep.banbyt.dk/beta/

design
brugervenlighed
karakter @13

vurder IKKE læsevenlighed, sproget SKAL være skrevet på den måde...

evt. grammatiske fejl, stavefejl etc... bare ikke de ord hvor der er stort A i stedet for e... det er med vilje...

tak...
Avatar billede stigc Nybegynder
31. juli 2001 - 20:44 #1
meget irreterende side. Alt for stort et billede og en elendig scrollbar!
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2001 - 20:44 #2
Den der næsten usynlige scroller i højre side er absolut ikke brugervenlig... Det tog 5 min. før jeg opdagede den!

Øhm...hvilket design? *S* Der er jo ikke meget andet end et bg billede..

Dit email adresse ligner ikke et link..

Ellers ok med så lille en side..altså kb mæssigt..

7@13 fordi jeg ikke synes der er nok designlir, og fordi jeg ikke har et clue om hvad siden handler om...måske du skulle fortælle det?
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 20:44 #3
jae, design ide 10@13, men brugervenlighed er det nok lidt dumt at man skal scrolle 5@13... (:
Avatar billede stigc Nybegynder
31. juli 2001 - 20:45 #4
og så kan det ikke være på min side i 800*600!
Avatar billede stigc Nybegynder
31. juli 2001 - 20:45 #5
el_barto  >> Lille, KB mæssigt? reviderer du det?
Avatar billede mystart Nybegynder
31. juli 2001 - 20:46 #6
Står der ik hvad siden handler om???

\"what is this hole god damn thing about, huh? yA ask mA. It\'s alive to give thA teenagers in thA \'drug\'-age a place tA discuss drugs, alcohol, sex, everything a teenager is interested about. and tA thAre parents that what tA say thA feelings about drugs, alcohol, sex, thA teenagers, thA life, yA know...
yA can have a diary, where yA can write what stupid things yA have done today, yA can be completely anonymous, and, parents, tA young humans, can discuss thAse stupid thing, with thA young ones. thA young humans, can learn from, grown people, and thA parent can learn how tA respect thA young, and how much, thAy actualy can handle thAir life on thAir own.. enjoy..\"
Avatar billede mystart Nybegynder
31. juli 2001 - 20:47 #7
scrolleren laver j større, har selv tænkt på d!
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2001 - 20:51 #8
stgc> Ja det gør jeg vist, havde ikke lige set størrelsen på den bg.gif....

En baggrund på 140 Kb er en hån mod brugeren..Måske du (mystart) skulle overveje det her smarte format der hedder jpeg?

mystart> Jeg gad ikke tygge mig igennem dit dårlige slang engelsk, og tror ikke andre gider medmindre de ved _præcis_ hvad siden handler om...
Avatar billede mystart Nybegynder
31. juli 2001 - 20:52 #9
el_barto >>
bg\'en arbejder j på at få ned, men hvorfor bruge jpg, d ville bare gøre den større!

j laver d engelsk om t alm. så...
Avatar billede ultradma Nybegynder
31. juli 2001 - 20:58 #10
Helt ærligt er det en virkelig f*cked up side!! sorry... Der er måske ik de store fejl, og den er også rimelig brugervenlig, men selve designet stinker være end når min 170 kg stedfar laver en ordentlig kage...!!!
Avatar billede stigc Nybegynder
31. juli 2001 - 21:02 #11
har sendt de i JPEG format på 20,5 KB
Avatar billede mystart Nybegynder
31. juli 2001 - 21:02 #12
ultradma >>
hvad vil du sige med det? det er ikke ligefrem kontruktiv kritik! hvad er det der er galt med designet?
Avatar billede mystart Nybegynder
31. juli 2001 - 21:03 #13
stigc >>
har du sendt det? jeg troede sq det ville fylde mer på jpg, men mange tak :)
Avatar billede bo Nybegynder
31. juli 2001 - 22:01 #14
Kan ikke lige se hvad scrolleren gør godt for...

Men ellers flot baggrund.

Fin brugervenlighed.

8@13
Avatar billede kartolux Nybegynder
31. juli 2001 - 23:21 #15
Jeg synes, din side er flot. Det er en flot baggrund, og jeg kan godt lide de skarpt aftegnede dobbeltstreger rundt i kanten.

Du kunne godt gøre selve teksten LIDT større - jeg synes det er en smule svært at se bogstaverne.

Vedrørende scroll-bar er den meget flot. Af en eller anden grund virker rulletasten på min mus ikke, så der gik lidt tid, inden jeg fandt ud af, at siden kunne scrolles. Men da jeg så scrollede nedad, var der ikke mere.

Indholdet vil jeg ikke sige så meget om. Jeg har svært ved at forstå engelsk. Men hvis det er nogle gode vitser, er jeg sikker på, at du får mange besøgende. Det kunne også være mennesker, der fortalte om deres oplevelser med toiletter på deres toiletter rundt i verden.
Avatar billede mystart Nybegynder
31. juli 2001 - 23:27 #16
kartolux >>
ja, j kan godt se at du har svært v at forstå engelsk, hvis du prøvede at tyde beskrivelsen af siden kunne du se at den slet ik handler om toiletter eller vitser *SS* men om unge...
Avatar billede kartolux Nybegynder
31. juli 2001 - 23:31 #17
Okay - sorry  :0)
Avatar billede therkildsen Nybegynder
04. august 2001 - 23:44 #18
Din side halter alvorligt på området brugervenlighed...

Teksten er svær at læse på den baggrund, og de lange sætninger er ikke lige sagen på en skærm. Del teksten op i kortere afsnit. Det letter læsningen væsentligt. Ofte vælger brugerne at \"skimme\" siden inden de læser den.

Det er ikke nogen god idé at ændre farven på scroll. Brugerne forventer som udgangspunkt at tingene ser ud som de gør på alle andre hjemmesider. Som det allerede er nævnt har flere haft svært ved at finde den, og det er vel ikke meningen.