Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 23:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Afstemning om CoAdmin

Ermmrr!! "123 dette er en test"

Nu hvor IDG har "planer" om et CoAdmin Modul, skulle vi så ikke lige skabe noget indflydelse her, på forhånd?

Lad os stemme om hvem der evt kunne blive de udvalgte.

Hvem stiller op som kandidat?
Eller hvem ville du opstille som kandidat?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. maj 2011 - 23:14 #1
Efter min mening ikke et spørgsmål som er særlig velegnet til en afstemning.....bare min mening......  :-)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
18. maj 2011 - 23:34 #2
Jeg stiller gerne op som CoAdmin hvis nødvendigt, jeg vil gerne hjælpe med at holde orden i trådene, hjælpe folk med deres hardware-relaterede problemer, osv.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 23:38 #3
vejmand: sikkert ikke, men lad os nu se hvem der melder sig på banen.

hardwareguy15: noteret
Avatar billede nife Nybegynder
19. maj 2011 - 01:24 #4
Jeg vil gerne stemme på jape44 som kandidat.
Hvor kan jeg læse mere om IDG's CoAdmin-modul ?
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2011 - 01:28 #5
Avatar billede jaboy Nybegynder
19. maj 2011 - 01:59 #6
Hvad er en co admin helt præsis ?!

For mig ser det ud som der er meget god orden her på eksperten

Så hvorfor skal der være co admins ?!
Avatar billede repox Seniormester
19. maj 2011 - 08:46 #7
Jeg synes godt nok det her spørgsmål er noget upassende - og et par af trådens indlæg har allerede tydeligt signaleret hvorfor. Og det skal også ses i lyset af hvilken kategori spørgsmåler ligger i.

Hvilket formål skulle dette spørgsmål/'afstemning' have og hvad forventer du resultatet kunne medføre?

Medmindre IDG selv laver en afstemning er jeg sikker på at de nok skal give besked om hvordan man kan få indflydelse på de beslutninger - hvis vi i det hele taget skal have indflydelse.

I første omgang kunne jeg nu nemt forestille mig at nogle udvalgte brugere får adgang til systemet, da der jo kan være fejl i eller mangler som IDG gerne vil vide mere om. Men jeg aner ikke om det er sådan det forholder sig - så indtil der kommer en udmelding mener jeg at det bedste vil være at afvente i stedet for at lave rebelske tråde som disse.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2011 - 08:53 #8
Uha uha :-)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. maj 2011 - 09:04 #9
Da de fleste indlæg og tråde på Eksperten foregår i god ro og orden kan det godt virke lidt redudant at have moderators o.l til at moderere siden aktivt.

Og dog - mange tråde bliver efterladt, og en stor del af dem er der givet mere eller midnre brugbare svar på, men de efterlades uden at blive lukket.

Dette kan blive et problem hvis der skal holdes orden på forummet, og her kunne et par aktive moderators gøre meget stor gavn.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
19. maj 2011 - 09:05 #10
Hej

Det er fint med initiativ, men jeg regner med at melde noget ud i den kommende uge. Så kan man se hvad det kræver og hvad vi lægger vægt på.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2011 - 20:16 #11
#9
Kan forstå din kommentar fuldt ud, men der kan ikke gøres så meget ved åbne spørgsmål, som reglerne er udformet i dag.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2011 - 20:22 #12
Men hvem der skal være coadmin, er vel op til IDG, og ikke os brugere?

#9
Du skriver:
"Da de fleste indlæg og tråde på Eksperten foregår i god ro og orden kan det godt virke lidt redudant at have moderators o.l til at moderere siden aktivt."

Med ca. 100-200 nye spørgsmål hver dag, så skal der nok være noget at tage fat i.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2011 - 23:52 #13
:-)