Avatar billede chili-cat Nybegynder
19. maj 2011 - 09:03 Der er 13 kommentarer

Musik til usb stik

Jeg vil gerne lægge en musikfil ned på mit usb stik men har aldrig prøvet det og ved ikke hvor og hvordan man gør ? Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede Blandy Praktikant
19. maj 2011 - 09:16 #1
Du sætter din usb stik i din pc. I sådan et rektangulært stik som passer til pinden.

Du finder filen inde på din computer, altså den sang du vil flytte. Så højre-klikker du på filen og venstre klikker på feltet kopier.

Så går du i "denne computer",og finder din usb stick mappe. Finder der du vil ligge din sang, højre-klikker og trykker "sæt ind"
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2011 - 14:33 #2
En anden mulighed højreklik på filen og vælg send til Flytbar disk
Avatar billede chili-cat Nybegynder
19. maj 2011 - 14:39 #3
tak og hvor finder jeg selve lyd filen ? har ikke prøvet det før så helt basic.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2011 - 20:25 #4
Kan du afspille den i Media Player?
Hvis ja, så højreklik på sangen og vælg "åben filplacering".
Avatar billede chili-cat Nybegynder
20. maj 2011 - 12:36 #5
Jeg har Media Player på min pc men har ikke sangen her. Hvordan henter jeg sang filen og hvordan ?
Avatar billede chili-cat Nybegynder
20. maj 2011 - 12:37 #6
jeg mente hvor henter jeg filen fra ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2011 - 14:21 #7
Øøøøøh....?
Find den på nettet evt.?
Avatar billede chili-cat Nybegynder
20. maj 2011 - 16:06 #8
jo på nettet men hvor ?
Avatar billede dennisml Nybegynder
20. maj 2011 - 16:43 #9
Hej.

hvis du ikke har noget musik endnu, så skal det jo hentes. på lovligvis så kan du købe musik her:

http://musik.tdconline.dk
og mange andre steder.

Så køber du din sang. gemmer den ( den spørger hvor du vil gemme)
husk hvor du vælger den skal gemmes.
Så finder du filen, fx i dokumenter hvis det er der du har gemt den.

Så højre nusseklikker du på den, vælger KOPIER, åbner "Denne Computer" vælger dit USB stik. åbner mappen, højre nusseklikker, vælg SÆT IND.
Avatar billede dennisml Nybegynder
20. maj 2011 - 16:44 #10
Nusseklikker :D det er så nok Museklikker ;)
Avatar billede chili-cat Nybegynder
20. maj 2011 - 17:38 #11
mange tak for hjælpen godt der er nogen "derude" der er længere fremme :-)
Avatar billede martinos12 Nybegynder
10. marts 2015 - 16:10 #12
Altså nogle steder kan du få dem indbygget, jeg valgte dog at købe min hos http://www.usb.dk til en billige pris.
Avatar billede Keld44 Nybegynder
22. oktober 2015 - 00:21 #13
Jeg foretrækker nu http://www.usbshoppen.dk til køb af mine USB stik. Dels er siden langt mere seriøs, end den ovenstående side og dels er der et langt større udvalg!

KH
Keld