Avatar billede cbotved Nybegynder
19. maj 2011 - 21:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af PHP kode til nyeste PHP version

Hej,

Tilbage i 2005 fik vi specialkodet en masse PHP til at styre vores ordreprocess, og det har fungeret upåklageligt indtil ultimo 2010 hvor vores udbyder wannafind opdaterede serverens PHP version til en ny, som åbenbart ikke gjorde at vores oprindelige PHP kode ikke længere er kompatibel.

Og da et projekt med at portere siden over på joomla! pt. er strandet, pga. manglende tid, vælger jeg nu at søge efter en erfaring ekspert som vil hjælpe med at gennemgå min gamle PHP-kode og rette de "gamle fejl" således at vi kan få det gamle system op og køre igen.

Afregning efter aftale.
Deadline: ASAP
Avatar billede repox Seniormester
19. maj 2011 - 23:31 #1
Bare for at høre om man kan nå 'deadlinen', hvor stort er omfanget af kode - bare et rough estimat?
Avatar billede n-emy Nybegynder
22. maj 2011 - 21:35 #2
Jeg kan godt hjælpe, men vil ligesom repox gerne have et estimat på deadline og omfanget af kode :)

meericki@gmail.com
Avatar billede cbotved Nybegynder
28. maj 2011 - 06:01 #3
Hej,

Opgaven er nu løst, og viste sig noget nemmere end forventet/frygtet...

Tak for interessen