Avatar billede mabruus Nybegynder
22. maj 2011 - 19:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med ekstern harddisk

Hej alle.

Jeg har en ekstern harddisk til min computer. Den har ind til nu virker uden problemer, men nu kan jeg ikke få den frem i denne computer.

Når jeg går ind i administrator --> diskhåndtering kan jeg godt se den, men jeg kan ikk få lov at åbne den. Den siger jeg skal formatere og det vil jeg helst ikke når alle mine filer ligger på den eksterne harddisk.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2011 - 19:22 #1
Prøv at skifte, drev bogstavet. fra E til F f.eks
Avatar billede dennisml Nybegynder
22. maj 2011 - 19:27 #2
min gjorde det samme, jeg skiftede blot til anden USB port :S
Avatar billede mabruus Nybegynder
23. maj 2011 - 11:26 #3
@jape44: Det hjalp at skifte bogstav. Har aldrig prøvet det før :S

@dennisml: Forsøgte også at skifte USB port men uden held
Avatar billede thov Forsker
23. maj 2011 - 12:02 #4
Du undgår mange USB problemer ved at Bruge 'Sikker fjernelse af hardware', før harddiske/USB sticks frakobles.