Avatar billede thyrasvej15 Nybegynder
22. maj 2011 - 23:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SMS / MMS på Iphone

Hej når jeg vil sende en tekstbesked på min Iphone 4, bliver den tit sendt som en MMS, hvordan kan jeg undgå dette?
Avatar billede wanze Nybegynder
22. maj 2011 - 23:52 #1
Hvordan ved du, at den bliver sendt som MMS?
Avatar billede thyrasvej15 Nybegynder
23. maj 2011 - 00:08 #2
det står der når den sendes og det fremgår også af regningen
Avatar billede wanze Nybegynder
23. maj 2011 - 00:20 #3
Du inkluderer ikke hverken titellinje/subject/billede eller sender den til flere personer på én gang? Det er de eneste årsager, jeg har hørt kan forårsage problemet. Du kan prøve at opdatere iOS - det kan være en fejl i softwaren, men det er selvfølgelig bare et skud i tågen.
Avatar billede Sparrman Nybegynder
23. maj 2011 - 14:26 #4
Er det meget lange sms'er?
Avatar billede thyrasvej15 Nybegynder
23. maj 2011 - 15:09 #5
nej ganske korte
Avatar billede AmandaR Nybegynder
25. maj 2011 - 13:37 #6
Jeg havde samme problem med min iPhone 3GS. Jeg gjorde bare noget forkert. :-) I starten havde jeg et emnefelt, og hvis jeg skrev i emnefeltet, så sendte den beskeden som MMS i stedet for SMS. :-) Jeg kender ikke til andre årsager, som forårsager det problem. :-)
Så hvis du får vist emnefelt, så prøv at slå det fra og se, om det virker. :-)
Avatar billede thyrasvej15 Nybegynder
07. juli 2011 - 23:56 #7
ok herfra