Avatar billede fastwrite Nybegynder
24. maj 2011 - 03:23 Der er 1 løsning

Alle drev bliver pludselig mappet til samme share

Jeg har fået et mærkværdigt problem på min Windows 7

Jeg har normalt ca. 5 shares til min BSD kværn. Ingen problem.
Men forleden begynde den at mappe ALLE mine resterende bogstaver til den samme share, og når jeg prøver at afbryde forbindelsen på disse bogstaver, får jeg at vide at "denne netværksforbindelse findes ikke" og status ud for bogstaverne er også "frakoblet netværksdrev"

Problemet er at den automatisk opretter share - uden at jeg har bedt den om det.

Nogen der kan give mig et hint i den rigtige retning?

Jeg KAN godt få dem fjernet via registry - men problemet kommer igen efter nogle minutter når den har rebooted.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. december 2014 - 01:07 #1
xx