Avatar billede Springform Nybegynder
24. maj 2011 - 17:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kitchenaid fra England

Hej, ja det er måske et forkert forum at lede efter svar men det plejer at gå stærkt med konkrete svar så jeg prøver ;).

Jeg står og skal have købt en Kitchenaid Artisan (røremaskinen), og der har amazon.co.uk nogle gode priser, men dengang jeg var i england havde de nogle andre stik end her hjemme gør det sig stadig gældende og kan det klares med en omformer stik?

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede arne_v Ekspert
24. maj 2011 - 17:11 #1
England har stadig andre stik.

Men der er kun stikket som er anderledes - stroemmen er den samme, saa en relativ simpel stik konverter kan klare det.
Avatar billede Springform Nybegynder
24. maj 2011 - 17:49 #2
ok tak, sådan en har jeg liggende så bestiller jeg sådan en hjem :), der er en hel del at spare.

Smid et svar, så lukker vi med det samme.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. maj 2011 - 17:56 #3
svar