Avatar billede kiki Juniormester
25. maj 2011 - 11:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vis indbakke i Outlook korrekt.

Det er forskelligt, hvordan Outlook viser min indbakke?

Jeg vil selvfølige helst have at den altid viser mig det på den måde som jeg helst vil (Rigtig). Hvordan gør jeg det?

Hvis i ikke ved hvordan jeg kan gøre det, ved i så hvad jeg skal gøre når den viser indbakken på en (forkert) måde, for at få den til at vise mig det på den (rigtig) måde?

Se her hvad der er rigtig & forkert: http://www.kimki.dk/outlook2007.html
Avatar billede 220661 Ekspert
25. maj 2011 - 16:05 #1
Hej kiki.
Nu kører jeg selv Outlook Express, så layoutet er lidt anderledes. Men et bud er at du skal ind i en fanen der (måske) hedder "vis" og rette det til her
Avatar billede kiki Juniormester
25. maj 2011 - 18:52 #2
Jeg har Outlook 2007

Ja, jeg tror også der er muligheder for at det skal indstilles under vis. Men der er 10 punkter. Når men så kliker på en af dem, kommer der flere menuer frem. Jeg har kigget på det inden jeg oprettede dette spørgsmål. Jeg har prøvet mange, men ikke alle muligheder da der er rigtig mange.  Men det har ikke hjulpet:(
Avatar billede 220661 Ekspert
25. maj 2011 - 18:58 #3
Hvis din outlook viste det rigtigt fra starten af kunne man så tænke sig man kunne gendanne til fabriksindstillinger?
Eller har du lavet dine egne indstillinger?
Avatar billede helt83 Nybegynder
25. maj 2011 - 20:09 #4
Hej Kiki

hvad sker der hvis du aktiver læserude,

du skal stå på indbakke.

klik på: vis
          - læserude
                  - højre

mvh
helt83
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2011 - 20:22 #5
Hvad, hvis du højreklikker i linien lige over den øverste mail -> Tilpas aktuel visning -> Nulstil

Det har vel noget at gøre med kolonnebredde, eller hu?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2011 - 20:23 #6
helt83 >> Husk at sende forslag som "Kommentar" og ikke som "Svar"

"Svar" er til løsningen og pointgivning.  :-)
Avatar billede helt83 Nybegynder
25. maj 2011 - 20:29 #7
Hej vejmand

beklager, er lige blevet aktive her på eksperten.dk, hvad nu hvis ens svar er korrekt hvordan gøre man så skal man så efterfølgende oprette et svar ( dobbelt arbejde er man jo ikke meget for ;O)

mvh
helt83
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2011 - 20:35 #8
Jep, nemlig, hvis det viser sig at det løser problemet, sender man et "svar" for point.

Ellers kun, hvis man med sikkerhed ved, at det er løsningen man kommer med.
Men, som du selv skriver i dit indlæg: hvad sker der hvis.....
Det viser jo, du er ikke sikker på det er løsningen.  :-)
Avatar billede helt83 Nybegynder
25. maj 2011 - 20:38 #9
he he forstået ;O)
Avatar billede kiki Juniormester
25. maj 2011 - 21:09 #10
#3 Jeg har lavet en del egne indstillinger, så jeg håber ikke det er nødvendigt at gendanne til fabriksindstillinger. Jeg ved heller ikke hvor længe det vil hjælpe. Det har i lang tid vist det rigtig når jeg går ind i Outlook, men når jeg har kigget på kalenderen og går tilbage til indbakken, så vises det forkert. Men nu er den også begyndt at vise det forkert når jeg går ind i Outlook:(

#4 Jeg bruger altid: vis -> læserude -> højre  (det er den måde det bliver vis, både når det vises rigtig & forkert)

#5 Har prøvet det, det ser stadigvæk forkert ud:(  Det har ikke noget at gøre med kolonnebredde, den har jeg prøvet at ændre på, det hjælper ikke.
Avatar billede helt83 Nybegynder
25. maj 2011 - 21:14 #11
hmmmm har du fået ny skærm, ændret din opløsning?
Avatar billede Mette1969 Novice
25. maj 2011 - 21:45 #12
Jeg har selv haft nøjagtig samme problem, og har det til dels stadigvæk.

Du skal gøre følgende: vis --> Aktuel visning --> Tilpas aktuelt visning... --> Andre indstillinger ... -->
Her må der ikke være flueben i "Brug kompakt layout ..." Du skal klikke på "Brug altid kompakt layout"

Jeg er sikker på at det er dette som er problemet. Derfor sender jeg et svar.

MEN giv mig kun ½ point fordi det er kun et spørgsmål om tid før den selv sæter flueben i "Brug kompakt layout ..." og så skal du gøre det hele en gang til. Sådan er det for mig.

Hvis der er en der kan fortælle, hvordan man kan undgå at computeren selv sæter flueben i "Brug kompakt layout ..." så fortjener de alle point, da det også vil hjælpe mig.
Avatar billede kiki Juniormester
25. maj 2011 - 23:38 #13
Nej, jeg har ikke fået ny skærm.

Mette1969 det er rigtig. Efter jeg har følget din anvisning, så vises indbakken rigtig.
Jeg har prøvet at gå ind i kalender et par gange, jeg har også prøvet at gå ud af Outlook. Umiddelbart ser den ikke ud til at gå tilbage til forkert visning.

Jeg kan selvfølge ikke sige om den går tilbage til forkert visning på et tidspunkt, men så har jeg jo løsningen på problemet nu. Så jeg synes du skal have alle point. Tak for hjælpen.