Avatar billede sten2004 Nybegynder
26. maj 2011 - 12:06 Der er 1 løsning

"Billige" vpn-routere med + 100 Mbps ipsec throughput søges. max kr. 2-4k.

Skal i en kortere periode have bundet to net sammen der begge har 100 Mb internet forbindelse. Routerne på begge net kan ikke håndtere ipsec med tilpas høj hastighed så søger et par vpn-routere som kan parkeres når forbindelsen skal ophøre uden at der er spildt for mange kroner på det.

Har kig på Linksys RV082 men har problemer med at få hardware version V03. Store bror RV016 kunne være et alternativ men det er noget dyrere og kun 100 mb på portene.

Nogen der kender og har erfaringer med andre alternativer helst bokse. Har en Pfsense baseret apliance firewall men den kører pptp og kan ikke samtidig håndtere ipsec site-to-site vpn.
Avatar billede sten2004 Nybegynder
30. maj 2011 - 18:30 #1
Lukker.

Valgte et billigt kompromis fra Linksys/cisco small business RV220W som lover op til 90 Mpbs ipsec throughput til under 2K også har den iøvrigt en stærk spi fw throughput på små 800 Mbps.