Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
26. maj 2011 - 21:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fejl i sikkerhedskopi og backup / image af vista basic

Hejsa eksperten

Jeg sidder med en vista basic som har 2 partioner(3 er recovery)

Jeg har et image fra c: fra programmet http://www.paragon-software.com/home/br-free/ paragon backup free advanced
Men er på flere sider /forums set anbefalinger af sikkerhedskopi i vista.
I dette image ligger billedfiler vi skal have ud?

Nu står jeg så med D: som har nogen filer som skal backups, et image på F: ekstern harddisk, billed filer
og lidt indhold på C: som skal kopieres.

Ideen er så at kopiere fra d: til ekstern og fra c : til ekstern
Og så gendanne image til C til gammel vista og fra C kopiere billed filer over på ekstern

Og så lave recovery

Og kopiere ind igen på C og D

Men er der ting jeg kunne gøre nemmere / bedre udfra tingene
/programmer og sådan

maskinen er en emachine e510 med 2 gb ram
kristian
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 10:49 #1
http://www.eksperten.dk/spm/938966

Jeg havde også det problem med win 7

Det lykkedes mig ikke at ændre på det.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2011 - 10:54 #2
http://www.intowindows.com/using-windows-7-image-backup-tool/

Jeg har smidt både Paragon og Acronis ud, efter at have prøvet den indbyggede systemafbildning i Win 7

Den gør det fremragende efter min mening. Selv regestreringsbasen blev som det tidspunkt, jeg havde lavet systemafbildningen.

Ved ikke hvor god den er i Vista. ?
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
23. september 2011 - 18:40 #3
har ikke løst det men lukker